Tue toimintaamme

Liity jäseneksemme, se kannattaa!

MLL:n jäsenenä saat sekä valtakunnallisia että paikallisia alennuksia. Lisätietoja saat täältä. Varmistamme tuntuvat alennukset MLL:n kurssimaksuista ja erillisistä tempauksista.

Lisäksi saat kotiisi Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa. Lapsemme on Mannerheimin Lastensuojeluliiton laadukas jäsenlehti. Lehti lähestyy asioita lapsen ja perheen kannalta. Lapsemme-lehti on tietolähde ja virikkeiden antaja.
LIITY NYT!

(Valitse valikosta "Ruoholahden-Jätkäsaaren paikallisyhdistys".)

Kannatusjäsenyys yrityksille

Kannatusjäsenenä saat HYVÄN TAHDON KUNNIAKIRJAN, jonka voit ripustaa seinälle merkiksi, että yrityksenne on tukemassa arvokasta työtä lasten hyväksi.

Kannatusjäsenet voivat halutessaan saada logonsa ja yhteystietonsa näkyville Ruoholahden yhdistyksen nettisivuille.

Tule toimimaan vapaaehtoisena kerhoihimme!

Haemme uusia vapaaehtoisia vetämään kerhojamme. Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut. Toivotamme kaikki uudet vapaaehtoiset lämpimästi tervetulleeksi!

Tule mukaan kylämummiksi tai -vaariksi!

Alueellamme asuu paljon lapsia, joiden mummit ja vaarit asuvat kaukana. Jos haluat toimia vara-isovanhempana ja touhuta lasten kanssa, tule kylämummiksi tai -vaariksi Jätkäsaaren perhekahvilaan (keskiviikkoisin klo 9.30-12) ja mukaan muihin tempauksiimme. Perehdytämme tehtävään!

Lisätietoja sekä yhteydenotot

mll.ruoholahti.jatkasaari@gmail.com