Aamuperhekerho

Kerho etsii uusia jäseniä vetäjärinkiin, jotta kerhon toiminta voi jatkua kevätkaudella. Olethan yhteydessä, jos kiinnostuit!

Tervetuloa perhekerhoon joka keskiviikko klo 9.30-11.30 Hyvän toivon kappelin tiloihin (Länsisatamankatu 26). Sisäänkäynti pihan puolelta, minne pääsee Jätkäsaarenkujalta sekä Malagankadulta. Myös vaunuparkki löytyy siltä puolelta.

Perhekerho on avoin kaikille ja siellä tutustut muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat leikkiseuraa. Voit tulla juomaan aamukahvit ja rentoutumaan! Vapaaehtoisten perhekahvilaohjaajien tiimiin voi myös aina liittyä matalalla kynnyksellä, jos kaipaat pientä lisäpuuhaa arkeesi.

Noudatamme toiminnassamme viranomaisten ohjeistuksia sekä yleisiä hygienia- ja turvallisuusohjeita. Muistathan myös huolellisen käsihygienian. Sairaana jäädään luonnollisesti kotiin.

Facebook-sivultamme löydät ajankohtaiset tiedot ja päivitykset.

Perhekahvilan vetäminen
Perhekahvilan ohjaaja huolehtii perhekahvilatapaamisten sujuvuudesta. Tapaamispaikasta riippuen hänen tehtäviinsä kuuluu mm.

• ovien avaaminen ja lukitseminen
  • kahvin keittäminen
  • siitä huolehtiminen että ensikertalaisetkin löytävät juttuseuraa
  • sen varmistaminen että lelut ja pelit kerätään kokoontumisen päätteeksi takaisin paikoilleen (tarkoitus on että kaikki perhekahvilan osallistujat auttavat loppusiivouksessa)

Hän voi myös halutessaan sopia perhekahvilaan erikoisohjelmaa, kuten lastentarvike-esittelyjä, askartelua tai retkipäiviä.

Tärkeintä on, että perhekahvilavastaavalla on motivaatio käydä säännöllisesti perhekahvilassa ja toivottaa uudet tervetulleeksi.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisätietoja!