Vappurieha 25.4.

Tervetuloa perinteiseen vappuriehaan tällä kertaa Hyväntoivonpuistoon to 25.4. klo 16.30-18.30! Tarjolla mukavaa ohjelmaa koko perheelle ja tuttuun tapaan myynnissä on upeita vappupalloja.

Vappurieha järjestetään tänäkin vuonna Mannerheimin Lastensuojeluliiton Jätkäsaaren ja Ruoholahden paikallisyhdistyksen ja muiden toimijoiden yhteistyössä. MLL myy superhienoja vappupalloja ja tarjoaa 400 ensimmäiselle lapselle ilmaisen onginnan. Ruoholahden koulun vanhempainyhdistys järjestää tapahtumaan arpajaiset, Jätkäsaaren koulun vanhempainyhdistys myy makkaraa ja Kansainvälisen koulun vanhempainyhdistys tarjoilee makeita herkkuja.

Paikalla on tuttuun tapaan myös poniajelua ja uutuutena Ruffle Armyn keiju tulee taikomaan lapsille jättisaippuakuplia klo 17.30-18.

Lisäksi tiedossa on muiden toimijoiden tarjoamia palveluja kuten intialaista ruokaa, hennatatuointeja ja kasvomaalausta.

Maksuvälineenä pallomyynnissä, buffetissa ja arpajaisissa käy MobilePay ja käteinen.

Tervetuloa mukaan!

Tarkemmat tiedot Facebook-tapahtumasta.

---

Welcome to MLL's Vappurieha, a traditional May Day festival for the whole family! This year we will celebrate it at Hyväntoivonpuisto on Thu 25.4. at 4.30-6.30pm and as usual, there are wonderful Vappu balloons for sale.

Vappurieha will be organized this year again in cooperation with the Jätkäsaari and Ruoholahti schools' parent associations as well as the PTO of the International school of Helsinki. MLL sells super cool Vappu balloons and offers the first 400 children free fishing. The parent association of Ruoholahti school organizes a raffle for the event, the parent association of Jätkäsaari school sells sausages and the parent association of the International School of Helsinki serves sweet treats.

As usual, there will also be pony rides and, as a novelty, the fairy from Ruffle Army will be making giant soap bubbles for the children at 5.30-6 pm.

In addition, there are services offered by other operators such as Indian food, henna tattoos and face painting.

MobilePay and cash are accepted as payment methods for balloon sales, buffets and raffles.

Welcome!

Tarkemmat tiedot Facebook-tapahtumasta.